top of page

"A si frej?" - "Valda ..."

Ok, koliko nas je takih, ki ne znamo reči 'ne'? Preveč, saj vem. Vsi smo ultra pametni, ko nas pokliče kolegica in začne tožiti o pomanjkanju časa. "Ja, ljubica, preveč si naložiš. Chill, dan ima samo 24 ur!" Potem pa pride obratna situacija. Telefon zavibrira - "a si frej?". Izgine vsa pamet sveta.



Ne, ne bom se poglabljala v psihologijo in kako se rešiti te zoprne ustrežljivosti. Prišla sem samo do tega zaključka, da hitreje, kot odgovorim na zgornje vprašanje, manj 'frej' dejansko sem oziroma bom. Ker če ti brez razmisleka pribijem, da sem itak frej, potem definitivno nisem "itak frej", samo pojma nimam, kaj imam v planu (po vsej verjetnosti plana še nimam; ne vem, kateri scenarij je hujši).


In zatem pride neizbežno. Brskanje po YT in ključne besede "how the hell am I so productive all the time?!". Osebno se težko odločim ali ljubim ali sovražim take vsebine. Love-hate relationship. Zakaj? Ker rjavolaska na ekranu (nisem še zasledila blondinke, oprostite mojemu nepoznavanju "vplivnic") VEDNO vstane okrog 8.30. Kje ljudje delajo, madona? Mogoče še boljše vprašanje - kako se ji uspe do perfekcije urediti v 7 minutah in 24 sekundah, kot si jih je predhodno odmerila za 'getting ready to crush my enemies'?! Kako?! Preden se mirno odpravi čez prag (jaz vedno loputam z vrati, drugače gre že težko, če zamujaš, kar Ona absolutno nikoli), si pa še vzame čas za 'relaxing morning joga flow'. Edino, kar 'flowa' pri meni, je šal, ki si ga skoraj priprem med mrzličnim zaklepanjem vrat. Da o tistih počepih med čakanjem na mikrovalko sploh ne začnem. Krč me med razmišljanjem samim.


P. S. Z BicikLJom sva v vedno boljših odnosih :)




bottom of page